Tuesday 9 August 2016

NEW SINGLE Song ~ By Rash Haron (My Senior College)

|



Gud morning Guys!! 
Orait2... kembali saya dekat blogger ni so nak update sekali lagi berkenaan dengan topik ini... oleh kerana sebelum saya ada share lagu ini... but amat mengecewakan bagi saya bila ada hamba Allah saya pun tak tahu boleh pulak report tak kasik share kat laman web sosial ni.... So  pada hari ini saya share lagi... coz aku tetap support my senior college saya ni... Btw.. My Senior saya ni sejak dari zaman college mmng suka bermuzik lah senang cakap.... setiap kali de event msti ada dia buat persembahan... so now, rezeki dia, dia telah membuat satu album single terbaru dia tau... tajuk lagu pendam... mmng best lah suara dia... so korang jom support dia ni ye... hope rezeki Dia lebih bertambah maju ke hadapan... amin Ins Sya Allah.... mudah-mudahan... 
ok jom dengarkan lagu dia ni :


Jom Click Sini --> Rash Haron - Pendam
Facebook --> Rash Haron 
Instagram --> Rash Haron 

Selamat Berhibur Semua ^_^

XOXO muahhh!!!
Wassalam

<Beringatlah Ye ^_^>



1 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Melawat Disini ^_^ Your Comment I will Reply..

Assalamualaikum

Copyright © 2011 My Diaries Starts Here

Template N2y Shadow By Nano Yulianto