Tuesday, 11 October 2016

PRODUCT DYXY BCCREAM & FACE MIST ( NOW OPEN AREA JB & P.GUDANG)

|

Assalamualaikum
Hii guys!! huhu lama tak menaip ni..  so topik saya hari mengenai Produk DYXY , hari tu saya ada terangkan kelebihan produk ni... so now saya nak bagi pengumuman disini.. Dan berita baik untuk anda-anda yang tinggal di Johor Bahru & Pasir Gudang.. Penghantaran "CASH ON DELIVERY" dah boleh dibuat.. So kepada yang tak suka nak tertunggu tu... boleh lah direct kepada saya.. harga still sama dan "NO ChARGES IncLude" Semasa COD dibuat... 
"Macam mana nak order COD dekat melalui Sis??"
Jawapan :
Pertama, mudah sahaja anda perlu whatsapp saya... kalau nak tau mengenai produk ni lebih terperinci sangat dialukan!! kerana sis ada jual produk ni secara satu persatu dan juga terdapat set combo serta promosi harga murah ditawarkan. 
Kedua, jika anda berminat dan ingin membeli.. anda perlu confirm kan berapa kuanti / set combo yang anda nak Contoh : anda memilih untuk membeli set combo 1. 
Ketiga, anda perlu bagi alamat rumah yang betul (JANGAN TIPU) serta bagitahu kepada sis hari apa dan pukul berapa nak COD tu... Keempat, bila time COD dibuat... macam biasa lah bila dah sampai depan rumah anda... Anda perlu bagi cash kepada sis.. dan sis akan bagi barang yang anda beli tu... (Tambahan : Jika memerlukan baki wang sila bagitahu awal-awal ye) 
mudah sahaja!!! ^_^


so..tunggu apa lagi... ?? huhu




Untuk mengetahui Produk DYXY Boleh Click Link Disini :


0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Melawat Disini ^_^ Your Comment I will Reply..

Assalamualaikum

Copyright © 2011 My Diaries Starts Here

Template N2y Shadow By Nano Yulianto